House of Dreams

House of Dreams

اگه دوست دارید صداتون شنیده بشه......
House of Dreams

House of Dreams

اگه دوست دارید صداتون شنیده بشه......

DCT1 COMPANY رویا به حقیقت می‌پیوندد

خب گایز اینجا کمپانیه ما هستش اسمش DCT1 ✨

ما نماینده هیچ کس نیستیم ...

هدف ما از بوجود اوردن این کمپانی جمع کردن کسایی هستش ک ب ایدل شدن علاقه دارن (افردی ک صدایه مناسب برایه کاور کردن دارن)

گروهای این کمپانی قراره کلی اهنگ و کاور بدن بیرون اینجا:اموزش دنس داریم،اموزش ساز داریم،و،و،و

(پیشنهاداتون رو با ما درمیون بزارید ها!)

           *زیر مجموعه ها*


1_ Always together 

*همیشه با هم*

2 _ Heart Hackers 

*هکر های قلب*

3 _ Invisible girls. 

*دختران نامرئی*

4 _ The Red Knights 

*شوالیه های سرخ*

5 _ Pink Moon 

*ماه صورتی*

6 _ Music of Angels 

*موسیقی فرشتگان*

7 _ Storm of emotions 

*طوفان احساسات*

8 _ ToP Girls of Flowers 

*دختران برتر از گل *

9 _ Rainbow Girls 

*دختران رنگین کمان*

10 _ Angels and Demons

*فرشتگان و شیاطین*

11 _ Purple Diamond

*الماس بنفش*

12_ Angels

*فرشته ها*

میخوام یه نکته رو بگم دوستان عزیزم 


 میدونید که DCT1 مخفف Dream Come True 1 هستش 

من و گروهم تصمیم گرفتیم برای حمایت از دختر و پسر های ایرانی یه کمپانی حمایتی و آموزشی بزنیم و فقط و فقط میخوایم شما رو بیشتر با این فضا آشنا کنیم.... تنها دلیل انتخاب این اسم اینه که ما واقعا عاشقش هستیم ... اینجا جواب سوالات شما داده میشه .... ولی قرار نیست سواستفاده از این اسم باشه.... پس لطفا دقت کنید ... ما چند جوون هستیم که دوست داریم دنیای اطرافمون رو رنگی تر کنیم  ....  

تا همه بتونن آموزش لازم رو ببین و برن سمت آرزوهاشون 

پس از اسم کمپانی تعجب نکنید

*اصکی به شدت ممنوع (در صورت مشاهده برخورد شدید میشه)*

ADMIN : Jey So

منبع : DCT1 COMPANY 

نظرات 39 + ارسال نظر
Negar چهارشنبه 2 شهریور 1401 ساعت 15:00

سلام من شمارمو ارسال کردم توی لینک ناشناس ومیشه منو توی گروه واتساپ اد کنید؟

سلام بله چشم

:.:.: چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 14:01

سلام . خسته نباشید
من تازه با این سایت اشنا شدم و اطلاعاتی که گرفتم این بود که شما برای ادیشن یا زبان کره ای کمک میکنید
میشه لطفا بیشتر توضیح بدید
میخام اگه بشه وارد گروهتون بشم
ممنون

سلام گلم بله درسته باشه گلم توی لینک ناشناس ما پیام بزارید. اگر اوکی هستید شماره خودتون و بنویسید تو لینک ناشناس https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

Hanane شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 17:14

سلام لینک های واتساپ برای من باز نمیشه میشه منو تو گروه واتساپ یا روبیکا اد کنید

سلام تو لینک ناشناس پیام بزارید https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

مهسا چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت 14:19

سلام چطور می توانم ادیش بدم

سلام از طریق لینک https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

Fatima Jafary سه‌شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 15:15

سلام من میخوام آیدل بشم و خیلی تلاش میکنم اگه میشه لینک گروه واتساپ تون رو بدید من ادیشن بدم

سلام گلم

https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

Fatim چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت 01:12

سلام من میزنم رو لینک واتساپ میگه باز نشانی شده چیکار باید بکنم؟

سلام
https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

Heli سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 18:13

سلام این لینکای واتساپ برای من نمیاره میشه یدونه دیگه بدین
بعد اینکه من احساس می کنم صدام خوب نیست ولی خیلی علاقه دارم که خواننده شم چکار کنم؟

سلام

https://harfeto.timefriend.net/16454600994832

Hasti سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 15:43

سلام من تازه با کمپانی شما اشنا شدم و خیلی با کارکرد این کمپانی سردرنمیارم میخواستم بدونم برای اینکه عضو گروه واتساپ اموزش زبان کره ای بشم باید چکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین.

سلام گلم میتونید توی تلگرام ما عضو شید

سارینا ایوانی دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 15:18

سلام میشه لینک گروه های معتبر بدین آخه پره

سلام گلم واتساپ فعالیت نداریم دیگه

Silveryyyy دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 09:04

سلام وقتتون بخیر^^
من یجورایی کاوریستم و معمولا واسه کمپانی‌های جی وای پی و وای جی ادیشن میدم...و قبول نمیشم چون هم سنم زیاده هم رقصم افتضاح

سلام گلم اگر دوست دارید ادامه بدید https://harfeto.timefriend.net/16454600994832 اینجا میتونید شرکت کنید

خواهش میکنم بهم جواب بدید و کمکم کنید چند تا جای دیگم پیام دادم ولی پاسخی دریافت نکردمممنون میشم

سلام گلم https://harfeto.timefriend.net/16454600994832 تو لینک ناشناس شمارت و بزار گلم

ببخشید من اصلاا خوانندگی بلد نیستم و قصدم این هست که یاد بگیرم و عضوی از این کمپانی باشم ... میتونید منو کمک کنید؟؟ ممنون میشم

سلام ببخشید من هم خیلی دوست دارم عضو کارآموز های این کمپانی باشم میشود کمکم کنید تا عضو بشم؟؟ و اینکه چه شرایطی داره و چکاری برای عضویت میتونم کنم؟

مهرناز پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 22:44

سلام جیسو من قبلا اودیشن طراحی و خوانندگی و دادم و قبول هم شدم ولی گوشیم سوخت به سختی الان پیدا کردم جایی و ک بتونم بهت پیام بدم میشه دوباره منو تو گروه واتساپ عضو کنی؟

سلام گلم توی یکی از شعبه های واتساپ جوین شو و بهم پیام بدا

Eli دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 23:35

سلام من می خوام وارد گروه شم ولی میگه پره میشه کمک کنید:(

سلام گلم

دنیز شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 11:54

سلام میشه ی لینک‌ بدین بهم‌ منم ادویشن بدم من به دنس علاقه زیادی دارم نمیگم دنسم عالیه اما حرکات زود یاد میگیرم‌به خوانندگی هم علاقه دارم‌ لطفا ی لینک‌بدین منم تست بدم ممنونم

سلام گلم بله
https://chat.whatsapp.com/GX8kkj0OaFS9tZDAWJm06i

Kiana چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 13:59

سلام جی سو خوبی عزیزم؟ من میخوام اودیشن بدم میشه بگی چطوری بدم؟ من خییییلی دلم میخواد توی کمپانی شما اودیشن بدم. فقط لینکو میشه بدید؟ البته من مال واتس اپ زدم و ارور زد و نوشت ک لینک دعوت بازنشانی شده. لطفا کمکم کنید من 13 سالمه و اینستا و روبیکا ندارم. چیکار باید کنم؟ تروخدا بگیرید

سلام گلم

Saya_kim سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 11:23

سلام میشه لینک واتساپ بدین¿

سلام گلم

سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 23:02

سلام بلکدنم...
میتونم تو کمپانی اودیشن بدم؟
چجوری؟

سلام عزیزم فقط کافیه نمونه صدای خودتون و رو توی اینستا یا روبیکا یا تلگرام برای من بفرستید

آیدا شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 19:23

سلام
ببخشید من هر کردی می کنم نمی تونم وارد چنل واتساپ شم میشه کمکم کنید

سلام عزیزم چشم به نظرم توی روبیکا جوین بدید

خدیجه کاظمی چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 11:51

تبریک
فقط چطوری تو واتساپ عضو کانالتو بشم
و اینکه وقتی اودیشن میدم یه گروه میشیم؟

مرسی گلم چشم

نیسا شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 14:32

میشه لینک واتساپ گرو و بدین؟

سلام گلم بله حتما

EMMA چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 18:23

سلام
لینک واتساپ برای من خرابه:)
میشه ایمیل کنم منو اد کنی؟

سلام گلم بله

آوین پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 11:23

سلام من خیلی دوس دارم آیدل بشم
مطمئن نیستم که تو کمپانی شما ادیشین بدم یا کمپانی های کره ای مثل جی وای پی
این کمپانی دقیقا کجا هست؟
و شرایط تین کمپانی چیه؟
ممنون میشم جوابمو بدین

گلم ما اکادمی مجازی هستیم و فرق داریم با کمپانی های خارجی

anita پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 01:31

سلام من میخام اودیشن بدم راهنمایی میکنین

سلام کیوتم برای کمپانی مایا کمپلنی های خارجی گلم؟؟

샥까예끄 پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 14:16

سلام ببخشید من یه دونه سوال داشتم میشه لینک گروهو بدید توی واتساپ من قبلل ادیشن دادم قبولم شدم ولی گوشیم ریست شو واتساپمم پاک شد

سلام بله حتما لینک و میزارم این قسمت توی واتساپ کپی کنید و عضو شید


https://chat.whatsapp.com/LBC7SRPEKNFEIE63Szd0Rm

اینم لینک

Coco پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:17 https://big4.blogsky.com/1399/07/29/post-1/BiG4-COMPANY-

عرررر من تو همه ی چنلاتون هستم و همیشه دنبالتون میکنمموفق باشید شاید منم یه روز اودیشن دادمبای

سلام زیبا عالیه کیوتم ممنونم که همراهی میکنی و امیدوارم همیشه موفق باشی

Sarah سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 08:17

سلام ،موفقیتتون رو تبریک میگم.
برای دسترسی به کاور ها و اهنگ های مجموعه هاتون باید کجا مراجعه کنیم؟؟

سلام به شما دوست عزیز بیشتر فعالیت های ما توی فضای مجازی در واتساپ و نماشا و آپارات هست و توی بقیه پیج ها اطلاعات و آموزش هارو قرار میدیدم میتونید از طریق آپارات یا نماشا ی ما کاور های اصلی رو مشاهده کنید

هکر دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:46

فکر میکنین الان گوه خوری شدین برا خودتون؟؟ شما عنم نیستین احمقای خنگ

متاسفانه شاید نظر تو این باشه دختر خانم .... ولی میتونی یه سرچ ساده توی گوگل گوشیت انجام بدی و با چشم های خودت ببینی به عنوان بزرگ ترین کمپانی مجازی اسم و اطلاعات ما برای تمامی کاربران مجازی بالا میاد ما نیاز به تایید کسی نداریم حمایت دوستان و علاقه مندان به این کار برامون کافیه و دلچسب هست

خیلی بهتون تبریک میگم خوشگلا یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 18:54

ممنونم بانوی زیبا

Saba یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 17:01

من به خوانندگی علاقه زیادی ندارم ولی فک میکنم خوب باشه صدام و رقصیم بنظر خ. دم عالیه ::

سلام بانو ... بله حق با شماست من حقیقتا خودم بار ها در این موارد تحقیق کردم و سه سال روش وقت گزاشتم و خوشبختانه نتیجه مثبتی به همراه داشته

مهرسا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 09:49 http://http(s)://

سلام چطور میتونم عضو این کمپانی بشم؟ من علاقه زیادی به ایدل شدن دارم

کافیه گلم توی یکی از پیج های عضو بشید و به ما ادیشن بدید

Hana Mn یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 11:57

بلاخره ماهم رسمی شدییممم

و این باعث خوشحالیه

Satela شنبه 24 آبان 1399 ساعت 18:23

عاریگاتو اونییی

یک شخص منطقی یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:57

سلام احمقا خبر دارید که الان دارید یه کار غیر قانونی میکنید؟
کمپانی big4 یه کمپانی خصوصی هست که شما بدون اینکه ازشون نمایندگی بگیرید دارید میگید نمایندشون هستیم و ..... شما نمیتونید به جایی برسید چون اگه برسید دستگیر میشید

سلام ... ما نمیگیم نمایندشون هستیم... اگه شرح رو مطالعه کرده باشید می‌بیند که نوشتم ما از روی علاقه این اسم رو انتخاب کردیم و فقط داریم اطلاعات لازم رو برای شما میزاریم... زیر مجموعه های ما کلا جدا از این هستن .... لطفا قبل صحبت کردن یه نگاه به شرح ما بکنید

زهرا سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 14:05

سلامممممم

سلامممم

یکی از طرفداراتون سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 13:22

ماه همیشهههه دنبالتون میکنیممم کیووووتااا⁦(≧▽≦)⁩

وایییییییی ممنونم ازت کیوت مهربونممممممممم

جی هان سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 13:10

هوراااااا بالاخره کمپانی افتتاح شد

زهرا سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 13:09 http://Cvjklkl

سلاممم

خوشبختم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد