House of Dreams

اگه دوست دارید صداتون شنیده بشه......

House of Dreams

اگه دوست دارید صداتون شنیده بشه......

قوانین سفت و سخت کمپانی Vj برای کارآموز ها... ★

چند تا قانون که اگر میخواید کارآموز وای جی بشید نباید انجام بدید!!!


★جراحی پلاستیک ممنوع!!

اگر بخواید کارآموز وای جی بشید یا درطول کارآموزی شما حق انجام جراحی پلاستیک رو ندارید.



★تتو ممنوع!!

تتو هم مثل گزینه قبلی ممنوعه.



★سیگار کشیدن و مشروب خوردن ممنوع.

این گزینه بیشتر بخاطر سلامتی و توانایی بدنی بیشتر ایدولاست.



★قرار گزاشتن ممنوع!!


★رانندگی ممنوع!!!

این دیگه خیلی غیرمنصفانست  -____-



★کلاب رفتن ممنوع.

اگه دقت کرده باشید تا حالا ایدولای کمپانی های دیگه اکثرا خبر کلاب رفتنشون میاد ولی تاحالا از ایدولای وای جی خبر کلاب رفتنشونو دریافت نشده(اگر شده باشه هم خیلی کم)

چون که اونا حق رفتن به کلاب رو ندارن.




★مسافرت رفتن ممنوع!

درواقع اونا مستقیم اینو بیان نمیکنن،اونا اونقدر به شما تمرین و کار میدن که خودتونم حتی وقت سر خاروندن ندارید چه برسه به مسافرت!!!

جنی یه بار گفته بود که اونا تو دوهفته فقط یک روز مرخصی داشتند؛دیگه خودتون تصور کنید چقدر کار دارن اونا.



*اصکی به شدت ممنوع (در صورت مشاهده برخورد شدید میشه)* 

ADMIN Jey So 

DCT1 Company

نظرات 17 + ارسال نظر
Helia جمعه 6 آبان 1401 ساعت 16:23

سلام ی سوال وکال و رپ رو که میخوایم بخونیم باید وقتی دنس رو میریم بخونیم یا ی ویدیو جدا بگیریم؟؟ ممنون

سلام باید باهم باشه خواهش میکنم

آیسا سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 21:52

سلام
برای اودیشن میتونیم فقط ویدئوی دنسمون رو بفرستیم و اهنگ رو در ویدئوی جدا بخونیم؟
و اینکه اجازه میدن در دوران کاراموزی درس هم بخونیم؟

سلام گلم خیر باید جفتش باهم باشه. و بله مشکلی نیست

Lala یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 04:52

سلام گلم ببخشید یه سوال داشتم برای اودیشن تو مشخصاتی که میفرستیم اسمی که میخوایم با اون ایدل بشیم رو بفرستیم یا اسم فامیل اصلیمون?
و اگه مسخصات اصلیو دادیم چطور اونجا بگیم که اسممونو تغییر میدیم

سلام گلم اسم اصلی تون فقط
خودشون میگن

Darya Mahmodi دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت 17:50

واسه دادن اودیشن انلاین هر اهنگی که انتخاب کردیم باید دنس همون اهنگ رو بریم؟ یا نه فرق نداره مثلا میتونیم خودمون دنس طراحی کنیم دنس خودمون رو با اون اهنگ بریم؟

سلام خیر یه سری آهنگ های خاص هستند
آره ایده بدی نیست
طراحی خودتون رو بزاری برا حضوری

Iu چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 22:10

ی سوال
مدت کار اموزی کمپانی اس ام چقدره؟

سلام مشخص نیست اصلا بستگی به روند کارتون داره

S.p یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 06:13

ببخشید ممنون میشم به سوالاتم جواب بدی

۱ اگر اودیشن دادیم و قبول شدیم کمپانی vgخودش هزینه رفتن به کره رو میده یا نه

۲ . اگر قبل از کاراموزی پیجی داشته باشیم تو شبکه های مجازی ممنوعه یا نه چون مربوط به زمانیه که تو کمپانی نبودیم

۳ برای وارد کردن مشخصاتمون مثلا من اسمم الهامه میخوام برای ایدل شدن تغییرش بدم به لیسو بعد این اسمو باید همونجا وارد کنم یا نه اسم واقعی خودمو وارد مشخصات کنم?

سلام گلم مچکرم

با خودتون هست
نه مشکلی نداره
اسم اصلی و مشخصات اصلی تون

یک عدد بلینک پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 03:06

یه سوال اگه بدی بعد کار آموز شی می تونی وسط دوره ی کار آموزی از کمپانی استفاع بدی؟
بعد یه چیزی دیگه نی تونی تو دوران کار آموزی از خوابگاه خارج شی؟

سلام
بخواید استعفا بدید باید تسویه حساب کنید
خیر تا پایانش باید تو خوابگاه‌های مخصوص بمونید

Negin پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 ساعت 20:03

ببخشید برای کاراموزی چه اهنگی رو باید کادر کنیم ؟
و اینکه چقد طول میکشه تا جواب تست اولمون بیاد؟

اول سلام :)
بینید ترجیحا گفته شده نباید آهنگ آیدل همون کمپانی رو بخونید آهنگ انگلیسی باشه بهتره ولی خوب بازم هیچ تضمینی در رابطه با آهنگ نیست
1 الی 2 ماه

dorsa شنبه 21 خرداد 1401 ساعت 18:14

ی سوال برای اودیشن دادن باید همه ی نکات رقص و خوانندگی رو بلد باشیم یا تو دوران کار اموزی خودشون یادمون میدن؟؟؟؟؟؟

سلام باید در حد نیمه حرفه ای رو به حرفه هی باشید

جورجیا شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 17:47

من 13سالمه وه می خوام با دوستام خواننده بشیم وتو کمپانی وای جی دوره ی کاراموزی ببینیم

متاسفانه رویاتون و خراب میکنم ولی این شما نیستید که مشخص میکنید باهم باشید یا نه و باید بدونید حتی خواهر خودتون خواهری که از گوشت و خون و تن خودتون هست توی ادیشن رقیب شماست

R. K چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 21:19

دخترم 15 ساله و چند وقتیه به شدت به کره علاقه مند شدم. بنظرتون میشه 18 سالگی برای کمپانی وای جی اقدام کنم!؟

سلام بله اگر علاقه و تلاش دارید صدرصد

دریا دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 11:21

منم خیلی دوست دارم آید بشم و ۱۲ سالمه. ولی نمی دونم کدوم کمپانی برم
توی کمپانی جی وا پی و وای جی خییییلی گیر کردم تصمیم گرفتن خیییلی بینشون سخته

باید خیلی دقت کنید

مریم یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 01:51

من خودمم میدونم که چقد سخت ایدل شدن ولی چون ارزوشونه باید برسن بالاخره هر چی سختی داره
من خودم خیلی دارم راجع به کمپانی ها تحقیق میکنم

عالیه گلم آدم باید با چشم باز راهش و انتخاب کنه

ارمی بلینک شنبه 26 تیر 1400 ساعت 17:09 http://ندارم

عزیز من ۱۰۰۰جا خوندم کمپانی ایدل هاشو به سفر های زیادی میبره
این یه نورد رو اشتباه گفتی

عزیزم اشتباه ننوشتم کمپانی تو دوره کارآموزی حتی اجازه نمیده کارآموز از ساختمان خارج شه اونی که شما دارید میگید مال یک سال بعد از دبیو هست نه کمتر نه بیشتر

مریم جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:07

یه فرد وقتی هدفی رو برای خودش مشخص میکنه باید ادامه بده نه پشیمون بشه حتی اگه بگن باید از رو اتیش رد بشی تا بتونی به هدف به چیزی که شبو روز بهش فک میکردی به اون هدفی که چند سال انتظار همین لحظاتی بودی که برات اتفاق بیوفته تو باید ادامش بدی
دوست عزیز هر چیزی سختی خودشو داره یک سری قانونایی داره که با عبور کردن از اونا میتونیم به رویامون برسیم
تو کره هیچ چیز اسونی پیدا نمیشه ینی اینکه قانونایی که کره ای برای هر شغلی میزارن سخته .پس فقط به تحمل نیازه که ردشون کنی
تلاش تلاش تلاش ناامیدی چیزی خوبی نیست .اگه هدف ایدل شدن برات مهمه حتما حتما ادمه اش بدین .بخاطر مطالبا تو سایتا اصلا اصلا نترسید .ترس چیه واقعا .تجربه کنید .

اول سلام بعدشم دوست عزیز من حدود 8 تا 9 ساله دارن راجب این همه کمپانی و کره تحقیق میکنم شما که هیچی نمیدونی بهتره الکی امیدوارشون نکنی
یک اینکه خیلی چیزا هست که با دونستنش حتی ممکنه از کیپاپ متنفر شید
دو اینکه یه سری شرایط واقعا افتضاح و وحشتناک نسبت به ایرانی هست و خیلی برای دخترا ترسناک محسوب میشه
سه اینکه این همه صحبت شد شما بهتر نبود به جای تند روی برید یکم راجبش تحقیق کنید گل نازم

BLINK FOREVER پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 14:03

در هر صورت من بازم اویدیشن میدم به هر حال هر چیزی سختی های خودشو داره

روحیتون قابل ستایشه گلم موفق باشید

Coco پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:23 https://big4.blogsky.com/1399/07/29/post-1/BiG4-COMPANY-

چه نامرد اقا اصن من پشیمون شدم

خوشگلم بیین هر کاری سختی های خودشو داره و هر مکانی قوانین خودشو تو نباید سر همچین چیزی ناامید بشی ولی برعکس تو میتونی تلاش کنی و صدرصد موفق بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد